نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4589
-
الف
+

«داریوش ارجمند» چگونه برای نقش «حشمت فردوس» انتخاب شد؟

«داریوش ارجمند» با حضور در یک برنامه تلویزیونی از تجربه بازی اش در «ستایش» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «داریوش ارجمند» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران یا همان کرکتر معروف «حشمت فردوس» سریال «ستایش» درپیوند با چگونگی پیوستن به این سریال و نقش خود صحبت کرد.

«داریوش ارجمند» در خصوص تجربه همکاری خود با تیم «ستایش» گفت: به اعتقاد من آقای مطلبی نویسنده ای است که تا به حال ندیده ام.

وی افزود: آقای زرین کوب تهیه کننده ای با حوصله و با تحمل است که در این مجموعه پربازیگر جواب همه را با خونسردی و آرامش می داد .همچنان آقای «سعید سلطانی» که خودش معلم است و جامعه را بسیار خوب می شناسد و عاشق آن است.

 «داریوش ارجمند» درباره چگونگی پیوستن به سریال «ستایش» گفت: مرحوم «ایرج قادری» چندین بار مرا برای فلم هایش دعوت می کرد اما من قبول نمی کردم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: مرحوم «ایرج قادری» با مرض سرطان دست و پنجه نرم می کرد و این اتفاق خیلی غم انگیز بود. به هر حال من وارد کار شدم. آقای قادری فوت کرد و کارگردان دیگری آمد که وی هم به دلیل فوت همسرش نتوانست با تیم ستایش همکاری کند و در نهایت هدایت این اثر به آقای سعید سلطانی رسید.

آقای ارجمند ادامه داد: خوشحالی من از حضور در این پروژه آشنایی با سعید مطلبی بود و مدتی که در عرصه بازیگری حضور دارم،  نویسنده ای مثل او ندیدم که آدم ها، سبک زندگی، روابط اجتماعی و… را به این خوبی بشناسد.

وی در خصوص کرکتر «حشمت فردوس» گفت: آقای مطلبی این کرکتر را در قالب مردی نوشته بود که خراباتی است، خراباتی که نه زورگیر است و نه قمارباز ، او نه زن دوم و نه معشوقه دارد بلکه یک خانواده و اصولی دارد که همیشه کنار حق ایستاده و همین باعث می شود من او را دوست داشته باشم.

«داریوش ارجمند» بازیگر تیاتر،سینما و تلویزیون متولد 5 اسد 1323 تهران است.

وی دارای مدرک ماستری تیاتر و سینما از دانشگاه پاریس و کارشناسی تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه مشهد ایران است.

«داریوش ارجمند» با بازی در فلم «ناخدا خورشید» ساخته «ناصر تقوایی» به سینما آمد و در سال 1365 خورشیدی با دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشنواره فلم فجر ایران جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر خوب و قابل قبول تثبیت کرد.

وی در فلم های «کشتی آنجلیکا»، «جستجوگر»، «پرده آخر» توانا و قدرتمند ظاهر شد. در دهه هفتاد اما کم کار بود. بازی بسیار خوب او در سه فلم ماندگار «آدم برفی»، «اعتراض» و «سگ کشی» نشان از توانایی های او دارد.

این بازیگر ایرانی در دهه 80 با بازی در سریال «ستایش» به عنوان کرکتر «حشمت فردوس» بر محبوبیت خود افزود.

هم اکنون فصل سوم ستایش با نقش آفرینی داریوش ارجمند از رسانه ملی ایران در حال نشر می باشد.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

نخستین تیزر رسمی سریال «ستایش3» منتشر شد

واکنش کاربران به گریم «ستایش» / چرا «نرگس محمدی» روز به روز جوان تر می شود؟!

تصاویری قدیمی از کرکتر «حشمت فردوش» سریال «ستایش»

داستان سریال «ستایش 3»

داریوش ارجمند: «ستایش 3» بیش از فصل های پیشین مورد استقبال قرار می گیرد/ مردم افغانستان هم وطنان من هستند

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
صالح امیری

بسیار این سریال را دوست دارم.

محدثه قاسمی

واقعا عالی بازی میکنه حشمت فردوس.